13 Mart 2020 Cuma

yarının getireceklerinden korkuyorum(z)



dün akşam okullar tatil oldu denilene kadar farkında değildik aslında işin ciddiyetinin..
tv de gördüklerimizi "allah yardımcıları olsun" " allahım şifa versin" "allah bizden uzak tutsun" diye geçiştirirken içimdeki korkuyu dışa vuramamışım... hani hep ölenler başka evlerde olunca bize uğramaz deriz ya o hesap.. ama akşam bakan çıkıpta okullar 15 gün tatil deyince, bir de sabah haberlerinde 2. vaka açıklanınca dank etti kafama.. bu illet virüs çok yakınımızda.. dün çocukları parktan getirince kırkladım resmen banyoda.. üzerindekileri montları dahil attım hemen makinaya.. en çok onlar için korkuyorum.. onlar için üzülüyorum.. öyle bir zamanda geldiler ki dünyaya.. sağımız korono solumuz savaş.. içimiz dışımız kötü.. allahım en kısa zamanda sağlıkla feraha çıkarsın hepimizi inşallah.. sonumuzu hayır etsin..

1 yorum:

  1. rabbim esirgesin yavrularımızı. sağlıklı ve güzel ömürler yazsın inşallah...

    YanıtlaSil