22 Nisan 2017 Cumartesi

terapim..


cumartesi de dahil haftanın 6 günü çalışmak çok yorucu..
8.00 de başlayıp 19.00 da biten bir işim olunca kendime zaman ayırmak imkansız hale geliyor maalasef..


eve gel.. yemek hazırla..
dila hanımla ilgilen..
saat oldu 21.00



dila nın uyku hazırlığı..
kitap okuma faslı..
saat oldu 22.00


tüm bunlardan sonra anne saati başlıyor işte..
henüz çok yeniyim amigurumi de..
youtube videolarından..
yabancı bloglardan..
instagramda ki becerikli arkadaşlarımdan öğrendiklerimle kendi çapımda ilgileniyorum..
bir nevi terapi benim için..
günün bütün yorgunluğunu atıyorum..



bu işi meslek edinmiş, şahane işler çıkaranlar var tabi..
imrenerek takip ediyorum hepsini..
benim ki hobi sadece..


26 yorum:

  1. nefis nefis yaaa baştan sona keyifle baktım okudum güzel hayat işte yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Bence cok güzel olmuslar yaa.Ben yapamiyorum.bunlariii :( cok kiskandim bak dila hanimcimiii 😁😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim.. ben de acemice yapıyorum :)

      Sil
    2. Hiçde değil bence Ben cok begendim hatta özendim kiskandik catladım 😁😁 saka bir yanada hepsi cok güzel.El emeginle yapiyosun daha ne olsun 😄

      Sil
  3. son yazıma bi baksanız yaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım.. çok incesin.. çok teşekkür ederim..

      Sil
  4. Harika olmuş amigurumileriniz..
    içine sevgi katılan her şey güzel oluyor,
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. bende el yapımı şeyleri çok severim..

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel gorunuyorlar. Ellerinize saglik. :) Deep sayesinde geldim bu arada ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller, bayılıyorum bu amigurumilere yaaa, ama elimden hiç gelmez böyle şeyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. inan bana denesen yapabilirsin.. hem bizim kızımla bir sloganımız var.. KADINLAR HERŞEYİ YAPABİLİR.. :)

      Sil
  8. Benimde bayılarak takip ettiğim siteler var gerçekten çok güzel şeyler yapıyorlar eminim sizde en az onlar kadar güzel işler başarırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. bu işe çok emek vermek gerekiyor.. ben çalıştığım için fazla vakit ayıramıyorum..

      Sil
  9. Ben daha hobi kısmına bile geçmedim. Elimdeki işleri bitirince bende bir başlamayı düşünüyorum. Aklımda zürafa var, bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper.. insanın hobi olması ona iyi geliyor.. biraz güven tazeliyorum her ortaya birşey çıkarttığımda...

      Sil
  10. Ahh ahh! O kendine vakit ayıramama olayını nasıl iyi anlıyorum. Bende de aynı dert. Çok bunalıyor insan. Sizin tabi bir de kızınızla ilgilenmeniz gerekiyor.
    O bebeklerden annem de yapıyor:)) Ben çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne olunca öncelik hep o oluyor.. aslında annelikle de ilgisi yok galiba.. kadın olarak çok taviz veriyoruz hayatımızdan.. bu tip uğraşlarda kaçış köşelerimiz oluyor..

      Sil
  11. Çok güzel gözüküyorr :) Emeğinize sağlık.. Deep paylaştı geldik hemen :) bende beklerim sizi... kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. En az meslek edinenler kadar güzel işler çıkarmışsın bence Ellerine sağlık:)
    Deep'in paylaşımıyla geldim banada beklerim sevgiler :)

    http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Şahane olmuş, bayan kırmızılı göz alıcı. Bu arada pestille biber gerçekten hoş oluyor. Onları dengeleyen, ekşi nar taneleri.. :)

    YanıtlaSil