4 Mart 2013 Pazartesi

ipe dizmece..

aktivitelere tam gaz devam.. 
maalesef hiçbirinin başında 10 dk.dan çok duramıyoruz..
bazen 1 akşamda 3-4 farklı şey yaptığımız oluyor..
benim daha çok kaynağa ihtiyacım var..
çok çalışmam lazım çok..


işte size klasik bir ipe dizmece oyunu.. 

pipekleri birer santim olacak şekilde makasla kestim..


daha önce aldığım oyuncağın ipini arakladım.. 
ayakkabı bağcığının renklisi :)


kestiğim pipetleri bir kaseye koyup önüne bıraktım diloş hanımın..
ipide verdim eline..
- hadi annecim kolye yapalım dedim..
- kolye mi ? mamam.. 


nasıl olmuş kolyemiz ..
sanırım pipetler farklı renklerde olsa çok daha şeker görünürdü..
ama evde bu vardı..

iyi haftalar..

10 yorum:

  1. Ne güzel aktiviteler bunlar,ellerinize sağlık,çok güzel olmuş,aferin Diloş'a:)

    YanıtlaSil
  2. güzeel olmuş çok tatlı.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. valla bu da iyiymiş,bu da eklendi listeye...bizimki de genelde 10 dk.da sıkılıyor...

    YanıtlaSil
  4. bu bloga baktın mı hiç?çok güzel fikirler var...aklıma geldi belki lazım olur sana...

    http://nokuruncocuklari.blogspot.com/

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi fikir güzel olmuş Maşallah Diloş'a

    YanıtlaSil
  6. biz bir ara migrostan takı tasarım oyuncağı almıştık. baya bir süre oyalıyor Sevgi.
    Makarna da katabilirsiniz pipetlerin arasına.
    Yalnız işini çok ciddiye almış Diloş :D

    YanıtlaSil
  7. yerim ben o yumuk yumuk elleri...

    YanıtlaSil
  8. pek güzel olmuşş annesii.. öperim :))

    YanıtlaSil
  9. çok normal 10 dk.şu an dikkatleri ancak bu kadar sürüyor :) ama kolyenizde çok güzel olmuş hani:)

    YanıtlaSil
  10. ne kadar mantıklı harika bir oyun olmuş, boncuklar yerine pipet dizmek! diloş kaç aylık oldu?

    YanıtlaSil