5 Mart 2013 Salı

annemmm ateşş barr


pazar gecesi tam uyutmak üzereyken baktım bizim bıdık biraz fazla sıcak.. 
ölçtüm hemen 38.4.. 
allah allah bütün gün bişiyciği yoktu.. 
ananeye gittik.. güldük, oynadık..
dolven le kucaklaştık hemen..
uyudu..
saat 3 gibi uyanıp baktım yanıyor yavrucak..
ölçtüm.. 38.9..
amanın.. noluyor..
hemen duşa soktum ama nafile.. 
bir kaşık daha dolven..bekledik yarım saat..
düştü..
pazartesi günü ara ara ateşlenmiş yine..
gece yine feci..
39.6 görünce banyo yaptırdım yine..
şurubunu verdim..
ateş bantlarından yapıştırdım başına, ayağına..
yarım saat geçti yok.. milim oynamıyor..
dedim böyle olmucak doğru hastaneye..
nöbetçi doktor hiç hazzetmediğim çıktı..
ama yapacak birşey yok..
beyefendiyi uykusundan uyandırdık.. gözler şiş şiş geldi..
surat beş karış..
- nedir şikayetiniz..
- dün geceden beri ateşi düşmüyor..
- mm ateşi düşürmeye niye uğraşırsınız bilmem, hastalık o şekilde atılıyor vucuttan..
- iyi de 39.6 diyorum.. 4 sonrası havale..
bu arada kulağına, boğazına bakıyor..
sırtını karnını dinliyor..
- boğazları iltihaplanmış.. kulağında da var biraz..antibiyotik yazıcam.. birde kulak spreyi..2-3 gün daha ateş yapar..
dedi ve gitti..
ay sinir oldum sinir.. anlatamam..
başladık antibiyotiğe sabah.. dün 39.7 kadar çıkmış.. yengem fitil atmış.. anca düşmüş..
dün bütün gece de aynıydı.. saat 6 gibi düşmeyince, titremeye ve sayıklamaya başlayınca bende fitil attım çaresiz..
- annem popoşa naptın dedi uyanık..
- bişiy yapmadım annem sevdim dedim.. güldü..

bizde haberler kötü yani..
hemen iyişiriz inşallah..
allah tüm hastalara tez zamanda şifa versin..
aminn..





26 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Ateşten ben de çok korkarım.

    Benim de oğlum bir türlü toparlanamadım, geniz eti ve bademcik mahvediyor onu.

    Tüm yavrularımız allaha emanet. Bir büyüseler diyorum bazen, o zaman da başka dertleri başlayacak: ( Zor yani annelik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim..size de çok geçmiş olsun..

      Sil
  2. çok geçmiş olsun...bir an önce bitsin gitsin inşallah,okuyunca ben de sinir oldum o doktora..kendi doktora varsa gündüz götürseydiniz bir de,tahlil falan yapılırdı.daha çabuk toparlardı belki(ukalalık yapmış olmadım umarım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım.. çok ateşlenince sabahı bekleyemedim.. kendi doktoruyla da telefonda görüştüm.. ilaçlara devam edin düşmezse getirin dedi..

      Sil
  3. çok geçmiş olsun. güvendiğiniz doktorla tekrar görüşün bence, onun izlenimleri sizi rahatlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. telefonla görüştük.. bu akşama randevu alıcam devam ederse..

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, kıyamam:(

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun kuzuma bizde nanemollayız buara şifa versin allahım kuzularımıza ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah münevverim ya havalara baksana.. bir an önce ısınsın artık ya..

      Sil
  6. Ya arkadaşım işini sevmiyorsan istifa et. doktor olma. Uyuz. sanki bayılıyoruz acillere gitmeye.
    Geçmiş olsun Diloşum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah nilhan neler saydım içimden bi bilsen.. eminim o da saydırmıştır.. gıcık..

      Sil
  7. kuzum benim çok geçmiş olsun.ateşten çok korkarım ben, şu suratsız doktorlardan da nefret ederim.

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun..Umarım çabucak geçer..

    YanıtlaSil
  9. Sevgiciğim, Diloş'a çok geçmiş olsun. En kısa zamanda iyileşir umarım. En iyi ilaç anne sevgisi:))

    YanıtlaSil
  10. OOO kıyamam prensesime çok geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
  11. Canım ya geçmiş olsun bütün çocuklar hasta son günlerde çok üzüldüm diloşuma.hemencecik iyileşsin inşallah.ben de bu hafta anneme götürmedim sen gel anne dedim.soğukta çıkarmadım ama genede hastalık bu belli olmuyor işte

    YanıtlaSil
  12. Diloşum ne oldu sana tatlım.Havalardan heralde kıyamam kara kuzuya.Çok geçmiş olsun inşallah huyu suyu değişmeden atlatır da turp gibi olur tekrardan.

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun diloşa...

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun, Allahım şifa versin..

    YanıtlaSil
  15. canım geçmiş olsun tatlı prensese...

    YanıtlaSil
  16. Çook geçmiş olsun inşallah düşmüştür ateşi ciddi bişi yoktur..

    YanıtlaSil
  17. Hey therе, Yоu hаve dοne a great job.
    I'll certainly digg it and personally recommend to my friends. I'm confident they'll be benefited from this site.

    Also visit my web blog - SEOPressor V5
    my web page: SEOPressor

    YanıtlaSil
  18. Ben öyle suratsız doktor ve hemşirelerden nefreeeet eder oldum .


    İnşallak karakuzu iyileşmiştir Sevgicimm.. Allahım tüm melekleri korusun

    YanıtlaSil