28 Ağustos 2012 Salı

bayram ertesi


not: gecikmiş bir bayram yazısıdır...
babamın gidişinden beri hüzündür bende bayramın adı.. bu sefer daha bir oturdu sanki yüreğime yokluğu.. akşamdan hazırladığım kıyafetleri dilaya giydirirken tutamadım gözyaşlarımı.. 
şimdi ananeye gitcez.. ananenin elini öpcez.. teyzenin elini öpcez diye anlatırken dila 
dedeee .. dedi..
dedeee.. 
o an tv sehpasının üzerindeki "dede" nin resmine ilişti gözüm..
bütün torunları gördü dedesini..
benim kızım hariç...
oysa ne çok severdi, burda olsaydı...
ne çok severdi..

 
böyle süsledim kızımı ağlıyarak.. 
sonra ayağa kaldırıp baktım yaradanın bana emanetine...
o kadar güzeldi ki..
benim kızımdı o..
canımdı..
gurur duydum kendimle..
ve yine o soruyu tekrarladım..
ben bu kadar güzel bir şeyi hakedecek ne yaptım diye..
şükrettim...

gidenlerin acısı hep baki ...
yüreğimizde ki sızı bazı günlerde artıyor..
özlem hep var..

evimizin sokağına her girişimde içim cız ediyor hala..
ama yaradandan gelene diyecek sözümüz yok..
allah geride kalanlara sağlık versin demekten başka..


14 yorum:

  1. maşallah çok yakışmış miniğe

    allah sabırlar versin canım

    YanıtlaSil
  2. Maşallah tokası da elbisesi de çok güzel:)Dedesi onu görüyordur annesi üzülme,sevgisini yüreğinde taşıyordur:)Sevgiler,geçmiş bayramınız kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  3. Ahhh Sevgimm. Allah geride kalanlara sabır versin :(
    Çok zor. Kızına sarıldıkça şükret. Çok güzel olmuş bayram kızı

    YanıtlaSil
  4. ahhh giderlir gün gelir :( zamanla alışırsınız. Ama bir gün sandalyeye asılı hırkasını görürsünüz, o hırkanın duruşu kalbinize oturur. :((((((((((((((

    YanıtlaSil
  5. 6 yıl oldu benimde bayramlarımın tadı yok hatta ne agır gelir eşimin ailesi bir arada görmek bayram günleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de öyle ece.. 11 sene oldu.. 22 bayram öksüz geçti bizim için..

      Sil
  6. İnşallah bizler de ozlenip yokluğu hissedilecek ebeveynler olabiliriz öldükten sonra..Rabbim olmuslerimize de bize de merhametiyle muamele etsin..

    YanıtlaSil
  7. Allah geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin,çok büyük bir acı ve kayıp eminim yeri doldurulamıyordur helede böyle günlerde..

    YanıtlaSil
  8. bayramm sekerııı senı yerım ben:) gecmıs bayramımız mubarek olsun canım

    YanıtlaSil
  9. yazıyı okurken gözlerim doldu

    YanıtlaSil