31 Ekim 2011 Pazartesi

10 aylık olduk.. maşallah..


zaman bir trenin vagonları gibi peşisıra gelip geçiyor.. arkasından bakıp el sallamaya bile fırsat vermiyor bazen...


 minicikken ne çabuk büyüdün sen.. hiç anlamadık.. 10 ay... 10 aydır bizimle o güzel yüzün... 10 aydır evimiz cennet kokunla dopdolu...


artık daha bir özlüyorum seni, yokken yanında.. gülüşün.. şirinliklerin hep gözümün önünde..

 

bir gülücüğünle bütün istediklerini yaptırabileciğini zannediyorsun ama.. yok kuzummm..beni kandıramazsın.. evet içim erir belki ama.. ı ı .. sen oğlaksan ben de koçum.. gerçi arada olan baba kovaya oluyor ama :)) garibim çift boynuz arasında bir sana tosluyor bi bana :))

 
 sen büyüyorsun, annen büyük bir zevkle seni seyrediyor aşkım..
bir de 2 ay sonraki doğum günü partinin heyecanı sardı dört bir yanını.. elbisen, ikramlıklar, hediyeler, süslemeler.. rüyalarıma bile giriyor artık..
bana bunları yaşattığı için allahıma şükürler olsun...

17 yorum:

  1. 10 ay ve saçların maşallahı var:) bu arada ben oğlak kızımda koç, tam tersi yani:) ama oğlak dediğini eninde sonunda yaptırır:D

    YanıtlaSil
  2. Kız çocuklarının giyimine bayılıyorum sevgi,diloşunda maşalah kreasyon süper:))Nice güzel aylar,yıllar görürsünüz inşallah mutlulukla

    YanıtlaSil
  3. çoook tatalı hele o yanaklar.....
    Zaman ne çabuk geçiyor dimii Rabbim daha nice aylar yıllar nasip eder inşallah...

    YanıtlaSil
  4. maşaallah:)
    bizim 3 yaş oldu anlamadık bile desem:)
    daha neler öğrenecek annesi, nelere şaşıracaksın:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. kırmızılarda çok yakışmış ;)
    maşallah.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah sana:) Bu arada bir gülüşünle kandırırsın,bakma sen annene:))

    YanıtlaSil
  7. kırmızı bu kadar mı yakışır annesi çok begendim :)) diloş büyüdükçe daha tatlı oluyor bakalım dogumgününde ne ciciler giyicek aslında kırmızı tülüm olsaydı tütü yapsaydım bu fıstıga dur bakalım daha zaman var bulursam alırım

    YanıtlaSil
  8. yakinda bu yürümeyide ögrenir, 10 aylikken catal tuttup yemek yiyebiliyor sasirdim. saclarida cokmus. masallah <3

    YanıtlaSil
  9. MASALLAHHHH CANIMMM BENIMMMM aLLAHIM UZUN OMURLER VERSINNNN NE KADAR ZOR OLSADA BIR GULUSLERI BENI BENDEN ALIYOR:))

    YanıtlaSil
  10. Maşallah çok tatlı..
    Tam ısırmalık yanaklar.
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  11. birkiüç.. bakalım canım.. görcez kim daha inatçı:))
    aylacım teşekkür ederiz.. kırmızı tuniğimizi ananemiz daha doğmadan örmüştü.. ancak kısmet oldu..
    nurgülüm aminnn.
    serra.. ay inşallah.. allah sağlık versin.. herbişeyine şahit olalım.
    bahar ve kızısı yağmur.. tşk ederiz..
    nil.. bence de :))
    mavii canım teşekkür ederiz.. benim de öyle bir planım var... ama burda yapacak kimse yok..sen yapabiliyorsan bi haberleşir tatlım..
    çirkin hatun.. çatalla yemek yemesi poz vermekten ibaret.. ama saçlarımız gerçek :)

    YanıtlaSil
  12. kokoşum.. sağol tatlım..öyle tabi her yaptığımız onlar hergün gülsün diye...
    hayat kafe bencede öyle ;)

    YanıtlaSil
  13. evet çok cabuk geçiyor zaman ve ben buna çok üzülüyorum çünkü kızıma doyamadığımı hissediyorum...bizide 2 yaş heyecanı sardı bilgilendirirsen detayları sevinirim:)

    YanıtlaSil
  14. ma$allah diyelim.:)
    Tombul yanaklarindan öpelim

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı olmuş maşallah,Allah nice güzel günlerini göstersin.

    YanıtlaSil
  16. Bin kere maşallaaahhh.

    bebek özleyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  17. ya varya o kızmızı sapkalı halını bana getırseler yerım onu yerımmmmmm..maşallah

    YanıtlaSil