3 Aralık 2014 Çarşamba

tam aradığım hediyeyi buldum.. afilli kitap..



kızımın doğum gününe az kaldı.. hazırlıklar hızla devam ediyor.. 
hediye arayışlarımda sürüyor..
artık 4 yaşına giriyor kuzucum..
kalıcı bir hediye olsun istiyorum..
geçen gün yatak odamızın çekmecelerini karıştırırken resim albümlerini bulmuş..
sesi, soluğu çıkmıyor bir bakayım napıyor bu cadı dedim..
onlarcasını yere sermiş.. tek tek bakıyor hepsine..
"benim neden böyle resimlerim yok anne " dedi..
"var ya annecim bilgisayarda bir sürü.."
" ama anne onlara böyle bakamıyorum ki ben.. hem arkadaşlarıma da gösteremiyorum"
....................
dila' nın kendine ait iki albümü var sadece..
ultrason resimlerini yerleştirdiğim var..
bir de ilk yaş doğum gününde özel çekimle yaptırdığımız...
o kadar..
böylece bana hediye için fikri kızım vermiş oldu..



afilli kitabı daha önce duymuştum.. 
ama yapımı zordur diye hiç cesaret edememiştim..
geçen hafta inceledim..
o kadar kullanışlı menüsü var ki..
resimleri istediğiniz şekilde ekleyebiliyorsunuz..
zeminde kullanmanız için bir sürü tema tasarlanmış ki hepsi birbirinden güzel..
ayrıca resimlerin üzerine yazı da ekleyebiliyorsunuz..
ister tarih atın, ister minik notlar düşün..
çok ama çok eğlenceli.. 

her sene için özel anları bu şekilde ölümsüzleştirmek gibi bir düşüncem var..
kızıma ilerde bırakabileceğim en güzel hatıralarıyla dolu şahane bir miras..

ben gidip biraz daha güzellik ekleyeyim..
mutlaka ama mutlaka inceleyin derim..


sevgiler..

4 yorum:

  1. Ne iyi düşünmüşsün... Bize de teyzemiz yaptırmıştı ve inanılmaz hoşumuza gitmişti.
    Anılarınız böyle hep mutlu olsun ♥
    Bu arada blogunun yeni haline bayıldım çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  2. harika yapmıssınız bende kısa zaman once yapmıstım yenılemem lazım
    bu arada ilginizi cekerse beklerim
    http://mugeninlistesi.blogspot.com.tr/2014/12/cottonboxtan-sansl-bir-bebege-ylbas.html

    YanıtlaSil
  3. http://lukapu.com/urunler/kisisel-fotokitaplar/

    lukapuyu denedik canim. Zeynep'in doğumgünü albümünü bastırmıştım. Elif'in kini hazırladım indirim bekliyorum. Anneler babalar ve yılbaşı vs özel günlerde ekstra indirimler oluyor hemen hazırda duran kitabımı sipariş geçiyorum...

    YanıtlaSil
  4. harıka canım cok guzel gercekten..ayrıca ozlemısım senı...

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil