27 Ekim 2014 Pazartesi

anne çantanda beni mutlu edecek birşey var mı?


kendi büyüdükçe ettiği laflarda büyüyor..
bu ne dedi şimdi diye şaşıp kalıyoruz..
 hep kayıt halinde olduğunu unutuyoruz..
bazen tv deki cümleyi tekrar ediyor..
- anne bak adam ne dedi.. ağzını burnunu kırarım senin.. çok komik değil mi?
e gel de ne kadar kötü bir söz dizisi olduğuna ikna et sıpayı..
- hayır annecim çok kötü bir şey söyledi.. hiç hoş değil.. 
deyip kestirip atıyorum..
biliyorum ki konuyu uzatsam belleğinde yer edecek..
en kestirme yoldan kaçıyorum o yüzden..


okulda yine döktürmüş geçen hafta..
kankisiyle bir olup ağlatmışlar öğretmenlerini..
akşam almaya gittiğimizde müdürü anlattı..
hafta sonu konuşup önlem almamız için..
çıkmadan bizim yanımızda biraz uyardı ikisini de..
- hafta sonu iyice düşünün son iki gün yaptıklarınızı.. böyle devam ederseniz sizi 3 yaş sınıfına almak zorunda kalacağım üzülerek.. 
Dila tepkisiz kaldı..
dinledi..
arabayla ananesine giderken biz de konuştuk biraz..
neden böyle yaptığını sorduk..
- ben seni özlüyorum annecim, senin yanında olmak istiyorum 
dedi..
en can acıtacak cevap verdi yani..
sustuk..
ama o içinden konuşmaya devam etmiş sanırım..
anneme gittiğimizden yarım saat sonra kurdeşen döktü kuzucum..
geceyi acilde bitirdik.. 
:(


dudağımda uçukla geziyorum bir haftadır..
öpemiyorum dolayısıyla kızımı..
- annecim öpemiyorum seni çok özledim..
- neden annecim..
- dudağımda yara çıktı, sana da geçer diye korkuyorum..
- aaa bakayım...... çok üzüldüm..
- ben de..
- üzülme annecim.. sen söyle beni öpmek istediğinde ben seni öperim.. kıyamam ben sana..



çarşamba günü babası geç geldi mesaiden..
dilayı bizim servis şöförüyle aldık kreşten..
yoldayız..
- annecim çantanda beni mutlu edecek birşey var mı?
- nasıl yani dila
- işte beni mutlu edecek bişiy..
- ne mesela..
- bilmem.... kıyafet olur,,, oyuncak olur...
:)
- seni bilmem ama kucağımda beni mutlu edecek birşey var çok şükür..

geçiyor zaman... büyüyor kızım.. içimde ki sonsuz aşkla beraber hemde..

6 yorum:

  1. :) MAŞALLAH CİMCİMEYE NE GÜZEL LAFLAR ÖYLE BENİ MUTLU EDECEK BİR ŞEYLER VAR MI ? SÖZÜNÜ TUTTUM :))

    bizim küçük gibi senin cimcimede biraz öğretmenini üzüyor sanırım. Eee şımarıklık olacak onlar o şekilde daha çok tatlılar ama :)

    YanıtlaSil
  2. maşallah ne kadar tatlı konuşuyor o öyle..

    YanıtlaSil
  3. Çok acayipler çok. İç dünyalarında neler oluyor. Ne çok şey öğreniyoruz onlardan. Zorlukları ve kocaman sevgileriyle büyüyorlar evet.

    YanıtlaSil
  4. Ana kız çok datlusunuz çooook :)

    YanıtlaSil
  5. Hem de nasıl büyüyor o laflar :)
    Maşallah. Blogları okumayı da sizi de özlemişim :))

    YanıtlaSil
  6. allahhhhhhhh ben sızı nasıl yerım nasıl severım :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil