10 Haziran 2014 Salı

yarım saatlik karanlık..


akşam eve girerken dila ben yemeği hazırlarken parkta oynamak istediğini söyledi..
eşim de kıramadı kuzumu.. 
park bizim evin hemen karşısında.. 
balkondan çok rahat görebiliyorum..
taze fasulyeyi hazırlayıp koydum ocağa..
baktım patlıcanlar biraz büzüşmüşler..
yarın akşam ki yemeğimi de pişireyim, gelince direk kızımla ilgilenirim dedim..
patlıcanları doğradım tuzlu suya bastım..
soğanlarını doğrarken eşimin sesini duydum..
- dilaaaaaaaaaaaaa
aha dedim.. bizim cadı kızdırdı yine babasını.
balkona çıktım, Halim çok uzakta.. taa parkın orada..
ama sesi nasıl da net geldi.. 
niye bu kadar bağırdı ki..
bu arada koşturuyor..
ne oldu gibilerinden el işareti yaptım..
- aşkım dila eve geldi mi?
......................................
nasıl yani..
-hayır..senin yanında değil mi?
cevap bile vermeden üst yola koşmaya başladı..
ben şokta..
nefes alamıyorum..
o sıra bir çocuk yanaştı apartmana..
şerife teyze
- nolmuş..
- dila diye bi kız kaybolmuş..
iyi de o benim kızım..
merdivenlerden nasıl indim, o parka nasıl koştum bilmiyorum..
ölüyorum sandım..
parkta bir kadın..
- ne oldu buldunuz mu kızı 
dedi..
öyle baktım kadına..
- kızım nerde benim, kızım nerde..
deli gibi koşmaya başladım..
dua ediyorum sürekli..
allahım nolur bişiy olmasın.. nolur kızıma bişiy olmasın..
nereye gideyim, nerede arayım..
eşimde yok ortada..


caddeye doğru koşarken eşimi gördüm..
dila kucağında..
dizlerim çözüldü.
içim geçti..
ona rağmen koşarak gidip aldım dila kucağından..
hiç ses yok.. 
öyle duruyor kuzum..
belli korkmuş..
yolun ortasına oturup ağladım katıla katıla..
çok korktum..
ömrüm gitti resmen..
bu arada yanında ki arkadaşını da annesi arıyormuş..
iki yaramaz birlikte ablasını aramaya gitmişler..
müstakil bir evin altına girmişler..
dila babasının bağırmasını duymuş.. ama çıkmamış olduğu yerden..
küçükken saklambaç oynarken aynısını yapardı..
hiç sesini çıkarmazdı oldu yerden..
kafayı yerdim..
sonra bir kız bulmuş bunları getirmiş..
eşşek sıpaları..

2-3 saat kendime gelemedim..
dila da eve gelince çok ağladı..
:( 
kötü bi akşamdı..

eşimin dediği birkaç dakikalığına gözümü ayırdım, sonra baktım yok..
- ayırmayacaksın işte..
- aşkım onu sürekli takip edemem.. yanımdan ayrılma dedim beni dinlemedi..
- iyi de o daha 3.5 yaşında.. merak eder, ilgisini çeker gider.. senin gözün hep üstünde olacak..
- ben mi suçluyum yani..
- sen suçlusun tabi.. 
-Pamir' in evin yanında ki havuzda boğulmasının tek sorumlusu annesi ve babası..
uslu, sakin, sözünden çıkmayan bir çocuğa bile sahip olsan önlemleri almak zorundasın..
bu senin görevin..

biraz tatsızlık oldu.. ama ben hala bu şekilde düşünüyorum..

o benim en kıymetlim..

allahıma çok şükür başına birşey gelmeden atlattık bu olayı..
allah kimsenin başına vermesin..

36 yorum:

  1. Sevgi Allah korumuş Dila ve arkadaşını. İnşallah bir daha böyle bir olay yaşamayın. Okurken çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim aylacım..amin..

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım.Ben de bir sene önce böyle bir olay yaşadım ama 10 dk içinde ömrümden ömür gitti.Allah hepimizin evlatlarını korusun.Dediğin gibi gözünü hiç ayırmamak gerekiyor,malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah.. bu yaramazlar bize hayat veriyor.. ama bir yandanda böyle yaramazlıkla ömrümüzü yiyorlar.. allah korusun hepsini..

      Sil
  3. Allahım kimseyi böyle bir durumda bırakmasın çok zor. Bununla geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Allahım ne korkunç bişey.düşüncesi bile beni ürpertirken birkaç dakikalığına da olsa böyle birşey yaşamak nasıl kötü etkiler insanı.Çok tehlikeli dönemler canım gerçekten bir anlık birşey kaşla göz arası dedikleri bu işte.Bende olsam hüngür hüngür ağlardım.İnsan aklını yitirecek gibi oluyor değil mi.Rabbim esirgesin yavrularımızı.Demekki daha dikkatli olmalıyımışız annem hep derki bize dört gözünüz olacak dört kulağınız.çok geçmiş olsun sevgicim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle edacım.. en uslu çocuğun bile ilgisini başka bişiy çekebiliyor.. şu gezerken çantasından bağlayan ebeveynlere bile daha ılımlı yaklaşıyorum şu an :)

      Sil
  5. Sevgi çok çok geçmiş olsun canım. Çok üzüldüm okurken. Allahtan kısa sürede hemen bulmuşsunuz... Yine de verilmiş sadakanız varmış.
    Allahım kimseye böyle bişey yaşatmasın, düşüncesi bile çok kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin kuzucum..gerçekten öyle.. onu bulamasaydım napardım bilmiyorum.. ayy allah hepimizin çocuklarını korusun..

      Sil
  6. canım çok geçmiş olsun ne kadar kötü bir durumdur bizde de iki saniyelik bir ihmal sonucu 7 yaşındaki oğlumu kaybettiğimdeki korkunun sen daha fazlasını yaşamışsındır. Çünkü senin ki daha küçük. Allah çocuklarımızın başına kötü olayları vede kötü insanları getirmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım.. evet çok küçük. uzaklaşsa bizim evi bile bulamaz tek başına.. bir de akşam saatleri.. ezana 15 dk kala falan bulduk.. ya hava kararsaydı.. çok kötüydü çok..

      Sil
  7. okurken bile içim pır pır etti canım yaaa:( neyseki cabuk bulmussunuz,Allah kimseye göstermesin yaşatmasın bu duyguyu

    YanıtlaSil
  8. hiiiiiiiiiii
    Allah'a emanetler şükür bişy olmamış :'(
    çok fenalar çook
    Allah bi daha yaşatmasın cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle valla.. allaha emanetler resmen..

      Sil
  9. saniyeler ömrünü törpülüyor insanın.aynısı başıma geldi ve o saniyelik dakikalık anda insanın aklına olabilecek en korkunç senoryalar uçuşuyor hemen:( allah onları bize bağışlasın çok zor gerçkten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bigom ah.. bi 10 yılım kesin gitmiştir.. babasının da öyle.. eve geldikten sonra dila da çok ağladı.. aslında ona bişiy demedik.. ama bizim yaşadığımız o korku onuda etkiledi sanırım.. allah korusun, kimseye yaşatmasın..

      Sil
  10. ayyyy Sevgi okurken kalbim sıkıştı, çok geçmiş olsun canım. Allah'a emanet yavrularımız. Bir an bile olsa gözlerimizi üzerlerinden ayırmamalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzelcim çok teşekkür ederim.. çok dikkatli olmamız lazım çok..

      Sil
  11. Ben yazıyı okurken bile çok fena oldum,seni düşünemiyorum bile..kim bilir nasıl telaşlandın,nasıl üzüldün.Çok geçmiş olsun.Allah bir daha yaşatmasın..Kuzularımız hep gözümüzün önünde,hep bizimle olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür, ona sarıldığım anı anlatamam zaten.. sanki yıllardır görmemişim gibiydi.. bırakmak istemedim.. allah sabır versin böyle bir acıyı yaşayanlara..

      Sil
  12. Aklim uctu resmen allah korumus cok gecmis olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah bana sor birde.. öldüm öldüm dirildim..

      Sil
  13. Offf nasıl okudum bir solukta inş birşeyi yok diyerek :(((( Çok geçmiş olsun canım ama eşin haklı lütfen bir sn. bile bazen uzun zaman dilimi gibi çocuklar sabun gibi nereye kayacağı belli olmuyor :((
    Rabbim acılarını göstermesi ,geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol.. ben de onu anlatmaya çalıştım.. gözünü kaçırdığın an kayboluveriyor işte.. demek ki hiç ayırmamak lazım..

      Sil
  14. benim bile içim pır pır etti okurken. Rabbim bir daha yaşatmasın, düşünmesi bile mahvediyor insanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim sağolasın.. gerçekten öyle.. içim cızlıyor hala..

      Sil
  15. canım nasıl korkmuşsundur. Rabbim sana bir daha bu sıkıntıyı yaşatmasın

    YanıtlaSil
  16. Okurken bile dizlerimin bağı çözüldü... Allah yaşatmasın

    YanıtlaSil
  17. okurken elim ayağım titredi.. Allah'ım oyundan bile olsa hiçbir anneye yaşatmasın göstermesin böyle şeyler..

    YanıtlaSil
  18. canım binlerce geçmiş olsun :(
    bir iki saniyelik gözden kaybolmaları bile ömrümüzden ömür alıyor :(
    allah yaşatmasın bir daha

    YanıtlaSil
  19. canım yaa yeni gördüm çok geçmiş olsun bende atlattım böyle bir olay o yüzden seni çok iyi anlıyorum. naparsın hiç düşünmediğin başına geliyor işte. bende işe götürmüştüm bizimkini bir dakikalık üst kata çıktım bi geldimki yok Tarkan meğer aşağı inmiş kapıyı açmış ve çıkmış karşıda market var oraya gitmiş annem burdamı diye 10 dk aradık heryeri dışarılar içeriler sonra bir baktım marketçi elinden tutmuş getiriyor o 10 dk beni 10 sene yaşlandırdı çok zor bir şey bu duygu Allah yavrularımızı korusun.

    YanıtlaSil
  20. Aynı olayı biz de yaşamıştık maalesef. İnsanın ömründen ömür gidiyor. Çok geçmiş olsun. Allah tekrarını yaşatmasın..

    YanıtlaSil
  21. ennn korktuğum sey en!!!! ağladım okurken, çok çok çok geçmiş olsun, aynısını düşünüyorum, ama bir anlık gözümü ayırmışım da çok insani olabilecek bir şey diğer yandan:((((( neyse çok şükür tatlı sonlanmış... allah kimsenin başına vermesin.. buarada ne kadar büyümüş inanamıyorum... biz de iyiyiz ama yoğunluk, tatsızlıklar üst üste sonra bir de instagram blogdan uzaklaştırdı sanırım, yine de tamamen kaybolmamaya çalışıyorum :) çok kocaman opuyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil