14 Nisan 2014 Pazartesi

keşke hep bahar olsa..


bahar, olan tüm kötü şeylere rağmen tüm ışıltısıyla geldi..
hoşgeldi..
hava tam anlamıyla ısınmasa da güneşi kapatan kara bulutlar yavaş yavaş gidiyorlar..

pazar günlük güneşlik bir sabaha uyandık çok şükür..
doldurduk kahvaltılıklarımızı kutuya doğru sahil kenarına..
en çok kızçem sevindi bu duruma.. 
dönüş yolunda çok güzel bir gündü annecim..yine gidelim deyip durdu..
 :)


zaten bu ara bi tatlı dilli anlatamam..
bir iltifatlar, bir sevgi sözcükleri..
oy oy tadundan yenmiyor..

geçen sabah saçlarımı düzleştirdim..
birazda makyaj yaptım..
tabi çocuk beni paspal görmeye öylesine alışmış ki bu halim bile dikkatini çekti..
-ooo anne çok güzel olmuşsun..saçlarında çok güzel olmuş..
dedi :)
leynn kocam etmiyo bana böyle iltifat..

gece yatmamak için söyledikleri var birde..
- ama annecim ben seni çok özlüyorum. yütfen bu gece senin yatağında yatayımm..
:)

bir de babasını kıskandığı anlar var..
- gider misin baba annemin yanından.. benim sevgim o..
-anne ben hep beni sev istiyorum böyle.. hep çok sev beni..

şaka bile yapıyor artık..
- seni çok seviyorum bebeğim, benim canım kızım..
- ben seni küçücük seviyorum annecim.. ben küçüğüm ya hani.. o yüzden küçücük seviyorum
:)
eşşekkk


dün ki sahil gezisi beni birazcık rahatlattı diyebilirim..
umarım herkes için öyle olmuştur..

mutlu, huzurlu bir hafta olsun inşallah..

10 yorum:

  1. kucuk askım kucucuk mu sevıyormus aman da aman :) ne sahane bır kuzu ya masallah nasıl da buyudu gozleımızn onunde...ustelık sahane bır melek oldu...sevgıler canım

    YanıtlaSil
  2. kıyamam ben ona :))) küçücük sevgisini yesinler onun ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlısınız ,Allah mutluluğunuzu daim etsin,
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. ben küçüğüm ya küçücük seviyorum cümlesine bayıldım maşallah fıstığa;)sahilde kahvaltının tadı da başka olur;)keyfiniz neşeniz her daim bol olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım, nerdesin demişsin bir uğrayayım dedim:) Diloş çook güzel olmuş maşallah:) İyice dillenmiş artık:) Artık onların mevsimi geldi, yakında 23 nisan da var, ne güzel:)

    YanıtlaSil
  6. hava güzel olunca evde durmak istemiyor insan gerçekten, hele çocuklar açık havada ayrı bir güzelleşiyorlar sanki :))) o tatlı dillerden bizde de var, aşk sözcükleri havada uçuşuyor evde :)

    YanıtlaSil
  7. maşallah..Dila kocaman olmuş:)yalnız oda anneye çok düşkün galiba.benim büyük kız gibi.o küçük dudaklarından çıkan sevgi sözcükleri nasıl mutlu ediyor insanı ama:))bu arada piknik sezonu açılmış ne güzel..

    YanıtlaSil
  8. ne güzel eğlenmiş kocamaaaaan olmuş dilos maşallah

    YanıtlaSil
  9. onlar mutlu olsunlar da hayat o zaman hep bahar olur bize :)

    YanıtlaSil
  10. Ahh gormeyeli ne kadar da buyumus cook tatlisiniz:) o tatli diller var ya istedigi herseyi yapabilirim ben de:) cok operim..

    YanıtlaSil