25 Şubat 2014 Salı

yarısını bul..


bu tamamlama kartlarını 6-7 ay önce durunun annesi  bloğunda görüp bayılmıştım.. 
hemen renkli çıktısını alıp mukavvanın üzerine yapıştırdım..
daha sonra kestim.. 
ilk oyunumuz 5 şekildi..
yaptıkça sayıyı arttırdım.. 
şimdi hepsini birden ortaya döküp en çok kim eşleştirecek oynuyoruz..
hatta 10 a kadar sayıp bu süre içerisinde bulmasını istiyorum..
böylece olaya biraz da stres katmış oluyorum :) 
arada kavga dövüş olsa da oldukça eğleniyoruz..

pdf dosyası için tık tık..

12 yorum:

  1. Benimde kaydettigim etkinlikti ellerinize saglik harika olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz çok eğleniyoruz kübra.. mutlaka siz de yapın..

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. renk tonu birbirine yakın olduğu için oldukça dikkat gerektire bir etkinlik olmu,kaydettim,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım dila ilk yaptığımda zorlanmıştı.. bazen göz yanılması yaşıyor.. ama doğrusunu çok kısa sürede buluyor..

      Sil
  4. Ne güzel fikir, ben de kaydettim :) durunun annesine ve paylaştığın için sana çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. aa harika kaydediyoorum hemen sağol Sevgicim

    YanıtlaSil