27 Şubat 2014 Perşembe

pizza fırını yaptık..


instagramdan takip edenler bilir, bu kutuyu pazar günü boyamıştık.. 
kendileri bardabas kutusu olup üzeri bir kat kağıtla kaplandıktan sonra sprey boyayla boyandı.. 
aslında dcfixle kaplasam cok daha derli toplu olurmuş..
bir daha ki sefere o şekilde yapacağım..



kartonu altlık şeklinde kestim..


üzerini yapışkanlı asetatla kapladım.. 
asetatı kırtasiyelerde çok rahat bulabilirsiniz..
sapını iki kat karton yaptım sağlam olsun diye..
ama yine de büküldü..
dil baskı çubuğuyla destek yaptım altına bende..


evadan kırmızı biber, yeşil biber, zeytin, domates, brokoli, sosis, peynir ve mısır hazırladım..
dila hanım zeytinleri yüzük yaptığı için koptular :)


düğmeler su şişesi kapağından..
üzerini simli yapışkanlı eva ile kapladım.. 
ortasını delip sonil geçirdim, ucuna da boncuk taktım..
kutuya yerleştirip arkasından kıvırdım..
böylece çevrilebiliyor..
üstüne de yine yapışkanlı evadan ocak yaptım..
kapağı kapanabiliyor..
böylece bütün malzemelerini içine koyup kaldırabiliyoruz..

güzel bir fırın oldu..
dila epey eğlendi oynarken..
ama pizzayı dilimleyip servis edemediği için üzüldü..
bu akşam dilimli halini yapacağız..
anlayacağınız çemkirecek bir şey buldu yine.. 

hayırlı cumalar..
mutlu hafta sonları..

12 yorum:

  1. süper olmuş bayıldımm güle güle oynasın Diloş bende yapmıştım fırın epey oynadı şimdi bakmıyo hiç sıkıldı sanırım bend ebi ara pizza yapayım bak aklıma getiridniz belki heveslenir yine oynar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzum.. dila da aynı.. bu akşam yüzüne bile bakmayabilir :) hemencik sıkılıyorlar.. pizzayı çok seviyor bizim cadı.. o yüzden pizza yaptım.. küçük bir tepsi alıp oyun hamurlarından poğaça, kurabiyede yapılabilir :)

      Sil
  2. İnanmıyorum harika görünüyor :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. nasıl da uğraş vermişsiniz :)) akşama dilim pizzayla gönlünü yaparsınız :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine emeğine sağlık canım,süper olmuş.keyifle oynası Dila kuzusu

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş: Nasıl da eğlenmiştir

    YanıtlaSil