4 Nisan 2013 Perşembe

yaşasın blogger paylaşımları..

her akşam eve gittiğimde dila çantama bakıyor ne getirdim diye..
- annem bu akşam napıcaz acaba..
:)
google amcamda bugünler de aradığım şeyler..
" montessori eğitimi"
" 2-3 yaş etkinlikleri"
" çalışma sayfaları "
ve hergün yardımıma bir blog yetişiyor sağolsun..
sık kullanılanlarım bir sürü eğitimci annenin linkleriyle dolu..


bir de oyun grubu arayışındayım izmitte..
beni okuyan blogçu arkadaşlarıma duyurulur..
bütün hafta çocuğum evde tıkılıp kalıyor..
en azından hafta sonu yaşıtlarıyla takılsın, eğlensin, paylaşsın istiyorum..


daha önce de bahsetmiştim, izmitte çocuğu alıp götüreceğimiz bir yer yok..
facete izmitli anneler diye bir gruba üyeyim..
küçük karabalık tarzı bir yer açma düşündesinler..
ay ne iyi olur öyle bir iyilik yapsalar..
aidatları diğer okullara göre çok çok fazlaymış..
bakalım bir açılsın da zorlarız şartları..
  

şimdiden başladım kreş araştırmaya..
henüz kafama yatan bişiy bulamadım..
çocuk kasabası diye bir yer varmış, evimizin civarında..
onu sordum, soruşturdum..
bir anaokulunun müdürüyle konuştum..
görüntü var ses yok dedi..
öğretmenleri hep lise mezunuymuş..
çok şeyler beklemeyin dedi..


eğitim önemli..
okuldan çok öğretmen..
bakalım, araştırıyorum..
gönlümüze göre bir yer bulacağım inşallah..


şimdilik akşamları böyle idare ediyoruz..
en çok sevdiği şey eşleştirme yapmak..
- yeşiy kareyi aydım aynıya götüydüm...
- aaa annem bittii napcaz şimdi..
:)


bol bol çalışma sayfasına ihtiyacımız var anlayacağınız..
ben bulduklarımı face sayfamızda  biriktirmeye başladım..
sizinde site ve blog önerilerinizi bekliyorum..

sevgiler, hürmetler efendim..

10 yorum:

  1. Nasılda dikkatli yapıyor Diloş maşallah ,canım inşallah gönlüne göre rahatla Diloş u gönderebileceğin bir yer bulursun .

    YanıtlaSil
  2. ah ahh iyi ki var google umuz canımız ciğerimiz,bide blogger annelerimiz tabi ;etkinlik yetişmiyor bunlara Sevgi..
    kreş telaşı bende de başladı epeydir araştırma evresindeyim hayırlı biryer buluruz inşallah hepimiz; diloşun konuya ilgisi nasıl güzel resimlerden yansımış nediyim bol etkinlikli güzel günler arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  3. bende oyalayıcı,eğitici etkinlik bulmakta sıkıntıdayım canım ya.aratasyım birşeyler bakalım neler bulacağız yapmak için.

    YanıtlaSil
  4. inş. gönlünüze göre bir yer bulursunuz..kreşten çok öğretmen önemli benim kızım bu sene gidiyor çok şanslısı harika bir öğretmeni var rabbim gönlünüze göre versin inş.

    YanıtlaSil
  5. inşallah güzel bir yer bulursun sevgi bende aynı arayış içine giriyorum yavaştan seneye için.anane dede iyi ama arkadaşa da ihtiyaç duyuyor çocuklar

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı bir kızınız var maşallah bayıldım Allah nazarlardan saklasın.blogunuzuda eğlenerek zevkle gezdim severek takip edeceğim sizi.benimde bloguma beklerim umarım faydalı olurum küçük prensese

    YanıtlaSil
  7. o balıklı aktiviteyi bende kaydetmiştim pcye.sende görünce aklıma geldi.
    ne de güzel oldu.
    dilanınsa keyif aldığı her halinden belli;)

    YanıtlaSil
  8. ne kadare sahane bayılıyorum sana ve ılgıne canım bırde dılos masallah cok uyumlu :)

    YanıtlaSil
  9. ya şaka maka kıskanıyorum maşallah dila çok iyi o nasıl resımler oyle kalemi süper tutmuş bırde kavram testlerı yapıyor!! valla benım 5 yaş oğrencılerımle karnım çatlıyor getir onu bana sen:))

    YanıtlaSil
  10. bazen sadece beyaz bir sayfa olmak istersin ve boyle tatli bir cocugun mutlulugunu sana cizmesini beklersin :)

    YanıtlaSil