24 Nisan 2013 Çarşamba

dilli düdük..


cumartesi doğum günümdü.. aramızda kalsın 32 oldum.. :( ühüüüüü
işten geldim.. kapıyı açtı kuzum..
- iiki dowdun annemm.. ii ki dowdun annem..
- ay teşekkür ederim kuzum..
- iiki dowdun annecim..
:)
mutfaktayım.. yanıma geldi.. elinde bir tane portakal..bana uzattı..
- annecim iiki dowdun bu senin için.. sana aldım..
:) ruh halimi tahmin edebiliyorsunuz herhalde..
bütün gece doğum günümü kutladı.. hatta ertesi günde :)


resimlerden anlayacağınız üzere çilek hastası..
ama öyle böyle değil.. her akşam elime bakıyor getirdim mi diye..
aldıysam sevinç çığlıkları atıyor..
geçen akşamda yine böyle bir çilek şenliği vardı evde..
çileği aldı eline.. öyle baktı baktı..sonra..
- yerim seni seni çilek.. dedi.. o kadar şekerdi ki anlatamam..
herhalde o gün öğrendiği bi cümleydi.. sonrasında bütün oyuncaklarına da söylemeye başladı..



akşam hepimizin resmini yaptı..
- annecim kulaklarını unutmuşsun babanın..
- aaaa.. ama ben milmiyom, küçüğüm.. acaba bana öğretiymisin yütven annemm..
:)
çok kibarız, bildiğiniz gibi değil..her cümle misin ve yütvenle bitiyor.. olur da ben unutursam kendimi hanzo hissediyorum yanında..


çizgi film karakterlerinin maddeleştirilmesine karşı olmama rağmen dayanamayıp bir peluş pokoyo aldım kuzuma.. elinden bırakmıyor..sarılıp duruyo.. canım pokoyom seni çok seviyorum.. ıyyyyyyy deyip mıncıklıyor garibi.. 
onu aldığımdan beri uykuya dalışımızda rahatladı sanki..bi yanına ayşeyi alıyor, biz yanına pokoyoyu.. hikayemizi okuyoruz..öpüşüyoruz.. 
- iyi geceler annecim.. pokoyoya sarıl, rahatça uyusun.
- ama annem eyimi tutaymısın yütven.. yanıma yataymışın..
- annecim ben büyüdüm sığmıyorum senin beşiğine..
- annem ujat ayağını böyle.. oluyyy..
:)
- hadi annecim uyu..
- ben buyayı sevmedim büyük yatakta yatabiyiymiyim acaba..
- hayır dila uyu..
- üüüüüüüüü
- dila doruk uyudu bak ( alt komşunun torunu) onu uyandıracaksın.. günah..
- uyudu mu doruk annem..
- evet..
- bende uyucam, gece oğdu.. güneş gelcek anneeeee şabah oğdu.. hadi uyan.. dicem..
- evet annecim..
- .........

:) 
sevgiler....


18 yorum:

  1. Bızdırık yerim seni:))İyi ki doğdun Sevgicim ,nice yıllara tatlı kızınla,eşinle,ailenle birlikte:)Dila iyice dillenmiş maşallah,kız çocukları çok cilveli yahu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubacım teşekkür ederim tatlım.. hemde ne cilve.. :)

      Sil
  2. cılekkkk hastasımızın sen aman da aman..annecıgın de benım yasımda mı olmus oh oh 32 :)) masallah szıe mutlu bocegım benım...canım nıce mutlu yaslara saglık ve huzurla ınsallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende mi 32 oldun kokoşum.. :) hayırlı olsun o zaman yeni yaşımız..

      Sil
  3. kız çocuğu gibisi yok:) Allah bana da nasip etsin;)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güldüm okurken ya dilli düdük gerçekten.. nice nice yaşlara iiki dovdun :)

    YanıtlaSil
  5. nice nice güzel yılların kızçenle :) çilekkız çok tatlı :) bu arada bizimki de çok kibar ve grameri düzgün kullanıyor, şaşırıyorum bazen söylediklerine.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu kıza bayılıyorum,çook tatlıı :)Maşallah!
    Doğum gününüz kutlu olsun,tüm ailenizle birlikte nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlı konuşmalar bunlar böyle, maşallah:)

    Doğum günün kutlu olsunnnn, iyi ki doğdunnnn...
    Nice nice yıllara canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi çok şeker.. zaten bütün çocukların 2-4 yaş arasında ki konuşmalarına bayılıyorum ben..

      Sil
  8. maşallah çok tatlıymış:-)
    senin de yeni yaşın sana mutluluk getirsin.
    30 ların tadını çıkar:-)

    YanıtlaSil
  9. Harikaaasın Dila
    Masallah sana. Anneni eritiyorsun her halinle :))

    YanıtlaSil