14 Kasım 2012 Çarşamba

taklitçi diloş..

bu kız ne görse taklit etmeye başladı.. hem sözlü hem uygulamalı.. :)) ne yaparsak elinin yettiğince, dilinin döndüğünce aynını yapıyor..

babasıyla tekerlemeleri bile var..:)
geldin mi - deldi
oldu mu - oğdu
tamam mı - mamam
uyandın mı - kaktım
doydun mu - doğdum
harika mı - halika
güzel mi - mmmmm 
:)


sabahları 7.30 da uyandırıyorum.. onu görmeden gidince zaman geçmiyor..
önce onu hazırlıyorum güne.. bezini alıyorum.. giydiyorum.. saçlarını yapıyorum..
sabah tatlımı yiyorum tabi bu arada.. :)
ben ona ne yapıyorsam o da ayşeye aynını yapıyor.. 
döbüşe öpücüğe kadar :))


sonra tabi her kız çocuğu gibi makyaj malzemelerine bayılıyor.. 
geçen sabah hazırlandım, bi ara çıktım odadan.. bi baktım bu şifonyerinin üstüne çıkmış, elinde göz kalemi.
gözüne sürmeye çalışıyor :))
e takılarımla olan ilişkisini biliyorsunuz zaten :)
erken başladı kokoşluğa..


bir de eğer o yapıyorsa biz de yapıcaz.. yani bizi de kendine benzetecek..
akşam 21.30
hadi annecim dişlerimizi fırçalayalım, uyku vaktimiz geldi dedim..
gittik banyoya. verdim fırçasını eline.. 
annemm.. dedi..
yok dedim ben sonra fırçalayacağım..
ay bir ağlamak bir ağlamak görseniz..
o ağlıyor ben gülüyorum..
sonunda o kazandı.. beraberce fırçaladık..

unutmadan yaklaşık 1 haftadır kendi başına uyumaya başladı..
kitap ve süt faslından sonra öpüşüyoruz koklaşıyoruz..
iyi geceler annecim diyorum..arkasını dönüyor.. ve ben odadan çıkıyorum..
ilk 4-5 gün çok ağladı.. tepindi.. her defasında odasına gittim..
normal bir ses tonuyla..
annecim oyunumuzu oynadık, kitabını okuduk, sütünü de içtin.. artık uyuman gerekli..
deyip çıktım odadan.. bu 4-5 kez tekrarlandı.. ama sonunda düzenimiz oturdu..

bir tek emzik alışkanlığımız kaldı şimdi..
onun içinde tecrübeli annelerden taktikler bekliyorum..

sevgiler..


8 yorum:

  1. bende kara kızımın gobişini yerim yerim Allahım nazarlardan saklasın ..bu ayşe bebekler iyi ki varlar bizimkide ayşe , taklitler de aynı çok tatlı zamanları yavruların tam yemelikler ya :) ne güzel uyku işinide halletmişiniz ben artık ümidi kestim .zaten aynı odayı paylaşıyoruz yataklar ayrı ama ayrı yatırsamda gecenin ilerleyen dakikalarında yanımda alıyor soluğu koyun koyuna uyuyoruz :) ama el atmam lazım benimde bu işe bakma benimde işime geliyor kuzu kokusuyla uyumak ondan boşluyorum:))emziğe gelince ucunu yakma yöntemi oldukça etkili ama yinede çocuk için bi alışkanlıığı bırakmak zor muhakkak uykuları düzensizleşir belki bikaç hafta ama halolur emzik sorunu..Öp annesi bal yanaklardann benim içinde ..

    YanıtlaSil
  2. bu taklit olayı bizde de var, sanırım kendilerini bizim gibi hissetmek hoşlarına gidiyor :) bu arada kendi uyuması süper olmuş, bakalım biz emzirmeyi bırakınca nasıl yapacağız ...

    YanıtlaSil
  3. Sevgicim maşallah,taklit etmesi de zeki olduğunu gösteriyor bence.Komşum yapmış tavsiye edeyim;dışarıda yavru bir kedi görünce oğluna demişki'Bak oğlum bu yavru kedinin emziği yok,yazık değil mi,verelim mi ona demiş'bebek de kabul etmiş.1-2 akşam sıkıntı olmuş ama annesi her seferinde kediye verdin bak çok sevindi filan demiş.belki işine yarar:)

    YanıtlaSil
  4. Tatlı Diloş 'a bakın siz :) Sevgi'cim kendi başına uyuması süpermiş,biz de bir ara yatakta sarılıp uyuyurduk sonra ben onu yatağına götürüyordum.Şimdi tv karşısında sarılarak ya da hafif sallayarak uyuyor..Emzik olayına biz hiç başlamadık, yani neler yaptıysak Rüya kız emzik istemedi :)) İnadına onu verdiğimizde emdiğinde süt gelmeyince bastı çığlığı :) Bizim kız fena işte :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı taklitler, bir de aynı şeyleri onun da kendi bebeine yapması çok tatlı çook! Kendi kendine uyuması harika, darısı başımıza :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. dılos nasıl da buyuyorsun sen masallah sana canımmm...taklıt etmelerı harıka degıl mı...dıs fırcalama su ıcme her sey aynı anda cok komıkler hele o aglamalar:) ohhh uyku harıkaymıs..emzıgı dert etme bıetr acelesı yok

    YanıtlaSil
  7. Diloşun ayşesinden bizde de var kızım da çok seviyor,kendi kendine uyumayı da öğrenmiş maşallah emzik konusunda kızım da çok emmediği için inan pek bilgim yok,kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  8. maşallah canım ya şu uyku işini bana da anlat çok ihtiyacım var.emziği hiç dert etme o kadar kolay olacak ki sen bile inanamıyacaksın.münevverin yöntemini kullandım ben emziğin ucunu yaktım ve bu olay sona erdi.ama tabi gündüz uykuları gitti bir süre şimdi uyuyor yine

    YanıtlaSil