1 Kasım 2012 Perşembe

balıkesirde bayram..

kınamızı yaktık... 

 manzarayı seyre daldık..

  yeşilin büyüsünden alamadık kendimizi..

 gururlandık türklüğümüzden.. duygulandık..

dikenlerin arasında yakutlar bulduk.. ağzımızı tatlandırdık...

 yeni arkadaşlar edindik, en güzelinden..

rabbimin yarattığına hayran olduk...

:)) orda bile parktan vazgeçemedik.. 

 mis gibi havayı içimize çektik..

 koştuk koştuk sarıldık...

 kuzumla aşk tazeledik..

 bol bol güldük..

hatıra resimleri çekildik..

bir tane de amcayla.. 

 kahvaltı bile yapmadan "cuvcuv" ları besledik.. 

yanlarından bir türlü ayrılamadık.. 

 otu, çöpü herbişiyi inceledik..

 kendi üflediğimiz yetmedi neneye de üflettik..

hop hop hop gamgam style... ))

dolu dolu, musmutlu 4 günü geride bıraktık....

hayata kaldığımız yerden devam...

sevgiler..





14 yorum:

  1. Sevsinler o kinali elleri... cok guzel anilar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bide tutmasına izin verseydi.. 5 dk durmadı cadı..

      Sil
  2. Nerelerdeydiniz derken,mis gibi bir yerden post gelmiş:)Ne kadar güzel kuzucuğun ve doğa manzaraları birlikte;)Nene'ye bayıldım,çok selam olsun bizden;)Çok şanslısınız maşallah size;)Bu arada bodysi kırmızı galiba,çok yakışmış çikolata tenine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldi çok..tekrarını nasip etsin allahım inşallah..

      Sil
  3. Sevgiii bayılıyorum sizee ben..

    çok sevindim güzel 4 gün yaşadığına.
    Ah şu çalışan anneler!!!

    YanıtlaSil
  4. ahhh memleketeimmmmm balıkesirimmmmmm miss miss çoçukların böyle köy havalarıyla büyümesi beni çok mutlu ediyor bizde senede bir kere gidiyoruz işte bu bayramda gidemedik allah nazarlardan esirgesin yavrunuzu çok tatlı maşallah sevgilerrr :))))

    YanıtlaSil
  5. oy maşallah ne güzel resimler doymuştur çocuk tabiata

    YanıtlaSil
  6. köy gibisi yok dimi.ne güzel bizim bebişler gezmişler memleketlerini.keşke yakın olsada sıklıkla gidilebilse.cuvcuvleri daha çok sevebilseler.dallarından meyve koparabilseler.artık bayramlardan bayramlara.çok tatlı olmuş diloş.bu arada saçlarına maşallah nazarım değecek.ne ara o kadar uzamış bir de örmüşsün.

    YanıtlaSil
  7. tipini sevdiğimm yerimm o balı ben..Duru Diloşun resimlerini gördüğünde aaa Dudu parkta diyor :))Benziyorlar sanki Sevgim :))Buarada manzara de gerçekten şahane Rabbimin yarattığına hayran kalmamak mümkün mü nice güzel bayramlara inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  8. ohhh süper valla manzaraya bende bayıldım tablo gibi.ama sonbahar çok belirginleşmiş oralarda ben adanadaydım henüz sonbahar uğramamıştı:))

    YanıtlaSil
  9. Sansli Dilos :) boylesi dogal bir ortamin havasini soluma firsati oldugu icin

    Hepsi cok icten ve samimi kareleer

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge :)

    YanıtlaSil
  10. ohh oksijenleri hüpletmiş diloşcuk hee..Allahbağışlasın..bize uğradığın içinde teşekkür ederiz.:)

    YanıtlaSil
  11. o elinde ayıcıkla kaydığı fotoya bayıldım çok tatlı, hayata kaldığımız yerden devam evet:)

    YanıtlaSil
  12. ahh çok güzeldir o tatil zamanları, eve, memlekete, büyüklerin yanına gidilen günler..
    Her daim çok severdim ben Bayramları, ama çocuk sahibi olduktan sonra bayramlar daha önem kazandı sanki, oan bayram kültürünü aşılamak için aklında kalan möutlu bayramlar yaşamasını dağlamak için uğraşıyorum.
    Ki; siz de bunu başarıyorsunuz postunuzdan gördüğüm kadarıyla. Diloş ne güzel temzi havda güzel yerlerde dolaşıp o ortamda büyüklerle birlikte güzel zamanlar geçirmiş.
    Bunlar da bizden, bizim Bayramlardan sevgiler...

    http://www.ceylinolmez.com/index.php/ariv/254-ramazan-bayram-kean.html

    http://www.ceylinolmez.com/index.php/ariv/281-kurban-bayram-2012.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil