15 Nisan 2012 Pazar

pazar temizliği..


ah anne ah.. balkon leş gibi olmuş.. sen içerde pazar sürprizini izliyorsun..


neyse hadi acıdım sana.. bi pazarın var zaten.. elime mi yapışcak.. ben yapıvereyim..


önce yerleri bi sileyim...


hıı şöyle.. mis gibi olsun..


bu kargaların anneleriyle de bir toplantı ayarlıcam he.. olmayacak böyle.. ya tuvalet eğitimi versinler çocuklarına yada bez bağlasınlar.. her tarafı batırmışlar gene..


 aman pek yoruldum ama değdi.. ellerime sağlık..

insanın bir kızının olması ne güzel :)))

14 yorum:

  1. Herzaman derim ve herzaman diyeceğim kız çocuk olmak başka birşey.Bu postla Diloş ne demek istediğimi çok da güzel anlatıyor.Aferim benim hamarat kuzuma

    YanıtlaSil
  2. ay bayıldımmm yerim ben onun mincik ellerini insanın bir kızının olması gerçekten çok güzel canım..yalnız senin bızdıkla benim ki birebir örtüşüyolar sevgi ıslak mendille önüne gelen yeri silmece bizde de mevcut öpüyorum onun bıdık ellerini yüzünü:)

    YanıtlaSil
  3. oh ne güzel :)) Diloş'un ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış minicik ellere derler ya kız olsunda çamurdan olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Benim cadı kızlarım da böyle, yerim o iş tutan elleri. Maşallah diyim, ama bu cadı kızlar büyüyünce yapmazlar kesin :)))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım ben blogger annelerdeki röportajını okuyup geldim ve seni takibe aldım
    banada beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Diloşum sen de olmasan eviniz kokacak annenin haberi yok. Ellerine sağlık kızım.

    YanıtlaSil
  8. Kızın olsun çamurdan olsun diye bir laf vardır bizim buralarda.Senin pazar temizliğin tamam, daha ne olsun annesi :))

    YanıtlaSil
  9. ohh misler gibi olmuştur o balkon.Annene hep böyle yardım et olur mu Diloş hanım.Aferin,öperim o pamuk ellerini.

    YanıtlaSil
  10. Oy oy yerim ben bu fistiği yaaaa. kiz her eve lazim senden. gel bana gelin ol :)))

    YanıtlaSil
  11. kız olsun çamurdan olsun lafı bizim buralarda da var :)) ellerine sağlık Dilaa.. harikasın:)

    YanıtlaSil
  12. kız olsun çamurdan olsun demek istiyorum sevgicim.bu cümle özetliyor herşeyi:)))

    YanıtlaSil
  13. kızı olmayan baba oldum demesin demişti bizi gören yaşlı teyze( hamileyken esimle markketteydim) allah uzun saglıklı omurler versın yavrularımıza...maşallah...

    blogger anneler birbirini takip ediyor bende beklerim
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. dila çok tatlı maşallh.bir annenin mutlaka kız evladı olmalııı.oyüzden şanlı olduğumuzu düşünüyormmmm canımm

    YanıtlaSil