25 Nisan 2012 Çarşamba

mesai..


sabah 6.30 ta telefon sesine uyandık.. aha anneme bişiy oldu diyerek uyandım.. geçen pazartesi anjiyo oldu annem.. dün sonuçlarını aldık.. kalpte 5mm genişleme varmış.. onu düşünerek uyuduğumdan olsa gerek rüyamda yemyeşil bir parkta piknik yapıyorduk annem, dila ve ben.. telefon da öyle apansız çalınca korkarak baktım ekrana.. hamza abi.. bizim bakıcının eşi, aynı zamanda da annemin kapı komşusu.. ben açmam dedim eşime.. açtı.. o konuşurken ben bir sürü şey düşündüm.. çok şükür korktuğum olmadı.. bakıcımızın tansiyonu yükselmiş, acile gidiyorlarmış. onu haber vermek için aramış..

kalktık hemen.. bugün bizim mesai iki kişilik dedim eşime :)) uyuyan prensesimizi uyandırdık, neşeyle kahvaltısını yaptı.. meğer ne güzelmiş güne onunla erkenden başlamak.. giyindik süslendik düştük yollara.. bi üst duraktan bindik minibüse.. dolu olmasın diye.. ama ne mümkün.. kapıya kadar istif olmuş yine insanlar.. e tabi çocuklu kadın olarak binince, o yer vermemek için cama yapışanlar nezaket gösterdiler sağolsunlar.. 3 kişi birden kalktı.. kendimi önemli biri gibi hissettim.. :))

işyerine yürürken dila bir dükkanın önüne asılmış top çuvalını görünce delirdi.. pop pop diye.. çekelerkene düşürdüm çocuğumu.. yerde bile pop sayıklıyo.. kapıdan girince bir ilgi bir ilgi.. oda etrafa gülücükler atarak hayranlarını selamlıyor sanki.. cadı.. :)) pek afilliydi anlayacağınız..
odaya çıkınca iyice bi çıldırdı.. bir sürü bilgisayar, kalem, kağıt, dolap.. allah rüya gibi.. nereye saldıracağını şaşırdı.. :)) çok komikti.. ben teyzesinden imdat beklerken o keyifle çikolatalı sütünü içip pepenin kırmızıyı aramasını seyrediyordu döner koltukta.. neyseki ablam hemen geldi almaya sabah şekerini.. bana güle güle yaptı ve gitti..
onun mesaisi bitti, benim ki ise yeni başladı ona olan özlemimle beraber..

not: resimlerin bugün olanlarla hiçbir ilgisi yoktur.. elimde bunlar vardı, idare edin artık :))


28 yorum:

  1. yerim ben onun mesaisini...
    çalışan anne olmak zor...
    en azından zor zamanlarda bakacak bir abla olması çok güzel. Ben düşünüyorum, annem rahatsızlansa(Allah Korusun), acil bir durumda bakacak kimse yok...
    Şansı daim olsun, minik yaramazın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle gerçekten.. bizim çok teyzemiz olduğu için diloş çok şanslı.. allah yanımızdan eksik etmesin hiç birini..

      Sil
  2. Önemlisin tabi tüm kimliklerini bir yana bırakırsak sen diloşun annesisin.Bu bücürler bazen ne güzel ayrıcalıklar tanıyorlar di mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) doğru dedin aylacım.. ben önemliyim dimi.. hey heyyyyyyyttt

      Sil
  3. Çalışmak ve cocuguna yetmek zor, Rabbim kolaylık versin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele böyle aksi durumlar olunca çok kötü oluyorum.. hemen büyüsün istiyorum..

      Sil
  4. çok tatlı birşey bu....kolay gelsin canım ,annene geçmiş olsun....

    YanıtlaSil
  5. O ilk resimdeki tostoş halini yerim ben, keyfe bak ya:)) Annen için de çok geçmiş olsun canım, Allah şifalar versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o resmi çektikten sonra babası ve benim saldırısına uğradı zaten.. :))

      Sil
  6. ben de ben de ilk fotoya bayıldım. o kabarık saçları, o ayaklarını üstüste koyuşu, elini kalçasına koyuşu allahım nasıl güzel yakalamışsın kareyi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, öncelikle güzel ve içten yorumun için çok teşekkür ederim, bende kendimi önemli hissettim... ama önemliyiz tabi anneyiz çünkü Allah nazarlardan korusun sizi de sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. kıyamam..çalışan annenin, erken yaşlarda çalışan çocuğu oluyor :) en azından bu durumda imdada yetişecek birisi varmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreyyacım doğru söyledin.. şimdide erken kalkmaya alışıyorlar.. ilerde hiç zorluk çekmicekler..

      Sil
  9. canım benım ben uyandırmaya kıyamıyorum kuzumu ama mecburıyet ve sartla canım benım ya calısan anne olmak botle ıste...dusunce pop pop demısya hem uzuldum hem sırtttım melek onlar can onlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapcek bişiy yok be kokoşum.. hayat şartları.. herşey onlar için..

      Sil
  10. bu arada annecıgıne kocaman gecmıs olsun

    YanıtlaSil
  11. annenin iyi olmasına sevindim :)
    çocukla işe gelmek çok zevkli dimi, arada bizde kaçamak yapıyoruz :D

    YanıtlaSil
  12. maşşalah cici kıza
    kaç aylık oldu cici kız , büyümüş maşallah

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun canım . ben bu çukulata kıza bayıldım ne tatlı şey

    YanıtlaSil
  14. geçmiş olsun Sevgi. Diloşuma bak sen her hali bir ayrı şeker...

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar
    www.endininmutfagi.com adresime hoşgeldin:)Ben de sana geldim ziyarete üye oldum takipteyim.Dilara isminin bende ve tüm ailemde öyle büyük bir anlamı varki:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Tatlisin keyfine bakin:) masallah

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun canım,umarım annen şimdi çok daha iyidir.
    Diloşa gelince vallahi kağıt kalem tam diloşluk olmuş ama mesaisi kısa sürmüş kuzucuğun :)

    YanıtlaSil
  18. blogger cafeden geliyorum annene de çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  19. ay maşallah çok tatlı yavrun benim torunla beraber galiiba benim torunda 15 aylık ama çok tatlılar tam sevmelilkler

    YanıtlaSil