24 Şubat 2012 Cuma

sihirli küre

huzur dolu bir hafta sonu dileğiyle.. 

10 yorum:

  1. Diloş hanıma sorabilir misin efendim bu hafta sonu nasıl bir akibet bekliyor Erayla beni o minik elleriyla küresine dokunup bilgilendirebilir beni acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylacım sizin mecaralarınızı bu sihirli kürede bile göremeyiz.. pazartesi sabahtan zevkle okuruz sadece :))

      Sil
  2. ah ne çok seviyorlar bu küreleri, beyza birini kırdı, şimdi ikinci bekliyor sırada :) sizede güzel bir hafta sonu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filizcim ah bi yalnız yakalasa neler yapacak bilemiyorum :))

      Sil
  3. huzurlu sağlıklı bir hafta sonu olsun, hepimize :)

    YanıtlaSil
  4. AMA YİRİM BEN O KÖFTE PARMAKLARI.aMA İKİNİZ DE ORDA GÜZEL BİŞEYLER GÖRMÜŞ GİBİ BAKIYORSUNUZ KÜREYE. İTİRAF EDİN HADİ :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz için mutluluk görüyoruz nilhancım.. :)) allahın izniyle..

      Sil
  5. aynı güzel dilek, bizden de size gelsin :))

    YanıtlaSil