19 Aralık 2011 Pazartesi

dokuzzzzz..

diloşun günlüğünden..
06.05.2010
şu an minübüsteyim bebeğim.. seni ilk defa göreceğim için çok heyecanlıyım.. çok ta korkuyorum.. ya yoksan.. ya tutunamamışsan.. internetten bir sürü şey okudum.. yok dış gebelik.. yok kimyasal gebelik.. bir kadın doktorunun asistanı olacak kadar çok bilgim var.. hastaneye varmamıza 5 dk. kaldı.. randevuya ise 35.. acaba çok rica etsem beni öne alamazlar mı? bildiğim bütün duaları okudum.. ağladım.. ağladım.. okudum.. allahım ne olur orda olsun.. içimde olsun diye..
saat 18.35 sıramı bekliyorum.. numan beyle selamlaştık.. daha önce de gelmiştim bir kere.. tanır gibi baktı yüzüme.. belki alır erkenden.. ay inşallah..
baban aradı ne oldu girdin mi diye.. ölüyor heyecandan.. yediyi çeyrek geçe oradayım.. oyalan biraz..diyor.. oyalanmak mı? küfür et bana daha iyi.. saniye bekleyesim yok..
beni çağırıyorlar.. :))
saat 19.20.. seni gördüm annecim.. oradaydın.. içimde.. benim içimde.. baban arıyor.. :) 5 dk.ya burdaymış.. biraz üzüldü seni göremediği için.. ama daha çok görcez değil mi?
allahıma binlerce şükürler olsun.. allah kokunu duymayı da nasip etsin inşallah..

kara kuzumun ilk resmi..

bu arada kuzuşum hasta oldu.. sümüklerimiz akıyor çok fena.. ateşimiz de az önce 37.8 di.. ilaç kullanmamakta ısrarcıyım yine de.. tavuk suyuna çorba, bol limonlusundan.. üstüne 2 tane mandalina.. hadi bakalım.. iyi gelsin inşallah..

11 yorum:

  1. şifa olsun çorba.
    ne güzel anlatmışsınız bir yerlere not almalı yoksa harala gürele hayyatta aylanıyor bu güzel heyecanlar.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Sevgi tez zamanda atlatır inşallah.Yazıyı okuyunca kötü oldum iyi ki sizinle beraber

    YanıtlaSil
  3. negüzel birşeydir naegüzel bir duygudur bu annelik değilmi
    çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Minik prensese... Adı Dila mı Diloş'un:) Öyle ise adaşım olur güzeller güzeli:).. İyi günler diliyorum sevgilerimle
    NoNo

    YanıtlaSil
  5. Canım bebişim çok geçmiş olsun senden bize gelsin bir an önce iyileş inşallah.

    Çok heyecanlanıyorum he Sevgicim :)

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Sevgi. Bu arada 10 ve 9 çok güzel postlar oldu,devamını bekliyoruz.

    Not: Diloş'a yaşı gereği uygun mu bilmem ama; ıhlamur içiyorsa bir önerim var Nar çiçeği! aktardan aldık, müthiş bir c vitamini deposuymuş.Ihlamurla birlikte demleyip verdim. Bir sor istersen aktara,doktora.

    YanıtlaSil
  7. kıyammmammm cok ama cok gecmıs olsun offf canım benım nefes alamıyodur uyurken kuzum benım

    YanıtlaSil
  8. diloşa kardeş geliyor sandım ya:))) ilerde okuyunca çok duygulanıcak bende hiç antibiyotik vermem sürekli banyo yaptırım çoçukları iyleşirler:)

    YanıtlaSil
  9. Diloşa geçmiş olsun, yeni bebeğide sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun diloşa allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil