7 Eylül 2011 Çarşamba

sahilde bayram kahvaltısı


bayramın 1.ve 2.günü annemlerdeydik.. 3.gününü de kendimize ayıralım dedik.. aslında akşam üzeri inecektik sahile ama babamız hadi kahvaltıya  gidelim dedi..



masayı bile hazırlamıştım ben.. öyle deyince hemen kaplara boşaltıp düştük yollara.. giderken gazetemizi, meyve suyumuzu da aldık ohh. mis.. tabi o aceleyle ne bir örtü ne de battaniye aklıma gelmiş.. gazeteleri örtü yaptık... görüntü kötü olsa da temiz havada nefis bir kahvaltı yaptık.. kuzşum da pek bir eğlendi yemek yerken.. arada kopardığı çimlerinde tadına baktı tabi..:) dila bizimle beraber yediğinde daha bir iştahlı oluyor.. maşallah..


o kadar hareketli ki artık otururken bile görmek mümkün değil.. sürekli bir yerlere tırmanıp öyle ayakta duruyor.. hiçbirşey yoksa bize tırmanıyor..


onu böyle gülümserken görünce içim eriyor resmen.. gerçek aşk annenin evladına duyduğu aşkmış.. geçte olsa bunu yaşattığı için allahıma binlerçe şükürler olsun..


ahhhh ahhh bu sene denize uzaktan bakmakla yetindik sadece.. ama gelecek yaz kimse tutamaz beni...


 meleklerin en güzeli.. seni çok seviyorum annecim..

13 yorum:

  1. yaz aylarında yapılan piknikleri keyfi başka bir güzel..hele de bu sahildeyse...en güzelini yapmışsınız...

    YanıtlaSil
  2. Ama ben ama ben şapkasına hasta oldum:)Çok yaraşmış minik kuzuya

    YanıtlaSil
  3. bu yaz bende çok istedimde bir kısmet oldu tatlı kızına bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. oyyy tam ısırmalık bu:)mimklere bak.
    ne güzel bi duyguymuş annelik hakikaten.bende hergün şükrediyorum.

    YanıtlaSil
  5. oyyy tam ısırmalık bu:)mimklere bak.
    ne güzel bi duyguymuş annelik hakikaten.bende hergün şükrediyorum.

    YanıtlaSil
  6. ufff olmanız gecmıs cok sevındım :((( ıcım gıtmıstı cok hassastım anne olduktan sonra bu ıyıce arttı...

    YanıtlaSil
  7. Allah nazarlardan esirgesn canım..

    Afiyet bal seker olsun..

    YanıtlaSil
  8. oy kuzum denize sokmadılar mı seni bu yaz?

    YanıtlaSil
  9. bayriye-krm.. valla pek bi iyi geldi.. bayram kalabalığının üstüne..
    aylacım tşk ederiz..
    şerifecim tatile gidemedik bari böyle avutalım kendimizi didik..
    asyanın salıncağı..ısır teyzesi ısır..
    kokos kelebelek.. diloş bu piknikten sonra nezle oldu.. sanırım son darbeyi orda aldı..
    pembe esinti.. amin..
    nilhan.. hayıyyy bu sene tatile gidemedik biz.. annem izne çıkamadı bi türlü..

    YanıtlaSil
  10. ama bu kuzu tek kelimeyle ikoncan! :)))

    YanıtlaSil
  11. çok tatlısınız,afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
  12. Aaaa burada kimler varmııış...
    Her gün yeni hallerini beklerken nasıl kaçırmışım. Maşallah kuzuma tırmanıyorsa yakında yürür...
    Denize bizde hasrettik 3 yıldır ama önümüzdeki yaz kim tutar bizi.
    Bide piknik olayını ne iyi düşünmüşsünüz özendim valla sıkıldım diye hayıflanıyordum bende ne iyi fikir bugün toplayayım tası tarağı bende

    YanıtlaSil
  13. şapkalı fotoya bayıldım.sanki büyük kız gibi çıkmış.maşallah

    YanıtlaSil