14 Mart 2012 Çarşamba

baby loading

bak teyzecim masal burda.. 15 gün sonra bir arkadaşın daha olacak..

nasıl yani zeynep teyze.. anlamadım ben nerde ?

burda işte aşkım bak.. karnımın içinde..

aaaaaa inanmıyorum !..

işte böyle oldu dilayla masalımızın tanışması.. çok şaşırdı dila zeynep in karnını kocaman görünce.. bütün akşam öpüp durdu.. bir bebek olduğunu hissetmiş olabilir mi? kimbilir..
15 gün sonra 19.kez teyze oluyorum anlayacağınız, allah kısmet ederse.. hemide kız..
dilanın bütün yazlık kıyafetleri masal hanımın dolabına taşındı.. hurcunu ayırırken çok duygulandım.. o minicik şeylere bakınca anladım dilanın nasılda büyüdüğünü.. birkaçına kıyamadım, sakladım.. ilk giydiği günleri anımsadım gülümseyerek.. çoraplarının içindeki ayaklarının mis kokusu geldi burnuma.. ilk elbisesi, ilk ayakkabısı.. ahhh ahh.. yine bir çocuk doğurasım geldi ne yalan söyleyeyim.. özledim..  

20 yorum:

  1. ay yerim ben onu ya nasıl hayretle bakıyor:)o minik kıyafetlere bakınca bende çok duygulanıyorum..hatırası kalsın diye sakladıklarım var benimde..bebek kokusu gibi yok ne yalan söyliyim ben de özlemişim kuzumun yenidoğan hallerini:)Rabbim sağlık versinde her anlarına şahit olalım bizde inşALLAH..Masal bebeğide sağlıkla kavuştursun Rabbim anneciğine:)

    YanıtlaSil
  2. İlk okudugumda inanamadim teyit etmek icin dondum geri baktim. gercekten 19. Kez teyze mi oluyorsunuz? Hepi topu 2 ablam var onun da 1 kizi 2. Dogurur mu mualla. masallah size imrendim azicik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah herkes şaşırıyor zaten..

      Sil
  3. :))))))))) cok guldummmmmmmmmm kıyamammmm 19. teyze derkennnnnnnnnnnn:))))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah hem teyzeye hem Dİloşa hem de size... 19 kez teyze olmak herkese nasip olmaz...Kalabalık bir aile ne güzel yaa

    YanıtlaSil
  5. Resimlerin altındaki yazılar diloşun mimiklerine birebir oturmuş. Bende teyze yada hala olmak istiyoruuum 19.kezi okuyunca kıskandıım. Buarada Duru da baba tarafında 29.torun:))

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel :)) 19.kez teyze olmak,ben daha 1 kere bile olamadım :) Diloş'un mimikleri süper :) sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım :))

    YanıtlaSil
  7. Son resim coook tatli, nasil bakmis öyle :) Dogrumu okudum, 19.kez mi?? :)

    YanıtlaSil
  8. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. allah sağlıkl kucağına almayı nasip etsin inş yeğenini sevgicim.

    YanıtlaSil
  10. Ama bu haksızlık,ben bir tanecik bile teyze değilim ablamın bu konuda niyeti yok ama sen 19. kez inan çok şanslısın.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten mi 19. kez teyze oluyorsun ?

    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
  12. Sevgim yap bir tane daha kuzum doğrurun çabucak onuda ;)) bu arada o diloşun meraklı halleri çok tatlı.
    ben hiç teyze olamayacağım benim kız kardeşim yok.

    YanıtlaSil
  13. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
  14. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim. Etkileşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  15. çok tatlı ya.:) eşimin minik kuzenleride hep benim karnımı severdi asya'ya hamileyken.
    teyze çocukları gerçekten kardeş gibi oluyor.şanslısınız.bizim hiç teyzemiz yok.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar..Çok güzel bir duygudur 19.kez teyze olmak emimim...Bende hem blogger anneyim,hemde sadece 1.kez teyzeyim..Banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  17. valla okudukca bende aynı sey dusundum...mınıcık bebek kokusu....

    allah saglıkla kucagına almak nasıp etsın


    bir blogger annesi olarak artık takipteyim.Bizde bekleriz...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba blogger annelerden geldim kardeşinize hayırlı doğumlar dilerim.Bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil